SPORTO nagrada projektu SLOKA 2010

0
69

Ljubljana, 8. decembra – Kajakaška zveza Slovenije in organizacijski odbor svetovnega prvenstva v slalomu na divjih vodah – SLOKA 2010 – sta na sedmi SPORTO konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu prejela nagrado za najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti.


Izvedba projekta in predstavitev sta najprej prepričali strokovno žirijo, ki je projekt Sloka 2010 uvrstila med pet finalistov, nato pa še strokovno javnost, ki so jo sestavljali udeleženci dosedanjih SPORTO konferenc, predavatelji in gostje, izbrani marketinški strokovnjaki, povabljeni člani Društva za marketing Slovenije in drugi, ki so, tako kot glasovi žirije, predstavljali 50 odstotkov končne ocene. Sloka 2010 je prepričala s sodelovanjem s sponzorji, mediji, mestom, lokalno skupnostjo, vključevanjem prostovoljcev in trženjem samega dogodka.


Sloka 2010 je sicer imela kar hudo konkurenco, saj so bili v kategoriji najboljših celovitih športno-marketinških aktivnosti nominirani tudi HDD Tilia Olimpija, Košarkarska zveza Slovenije s projektom »Slovenski navijači, edinstveni v svetu«, Olimpijski komite Slovenije s »Slovensko olimpijsko zgodbo« ter 5. Dm tek za ženske.


Generalni sekretar organizacijskega odbora Ivo Tomc, ki je projekt na konferenci tudi predstavljal, je bil nad nagrado navdušen: »Sam sem dolga leta sodeloval s Kajakaško zvezo Slovenije. Sicer na drugi strani, saj sem bil zaposlen v veliki družbi, ki je sponzor Kajakaške zveze Slovenije. Takrat smo pridobili veliko izkušenj, in ko smo se odločali za ta projekt, je bil moj edini pogoj ta, da se v projekt vključi tudi marketinška stroka. Glede na to, da smo tako naredili, je ta nagrada potrditev, da je bila naša odločitev pravilna.«


Nekoliko daljši pogovor z Ivom Tomcem si lahko ogledate v spodnjem videu.


http://www.youtube.com/watch?v=_-GpSSoazmU